piątek, 14 października 2016

CZEŚĆ SIEMA I ELO! powrót?







Hej kochani!


Stęskniliście się? No i powrót nastąpił, nie wiedziałam, że to się kiedy kolwiek stanie, no ale jestem!
Postanowiłam do Was wrócić (jeśli ktoś wgl czyta/ł mojego bloga gorące pozdro ode mnie!)
Bo mam tego bloga z koleżanką link był w poprzednim poście :P
Ale zatęskniłam za pisaniem takich vlogpostów? Czy jak to można nazwać!

Na tym blogu nie będzie postów o modzie i kosmetykach nie nie nie. Jeśli o takich rzeczach chcecie poczytać to zapraszam to poprzedniego posta link i czytać xD

Na tym blogu są posty co się u mnie dzieję, zresztą zawsze takie były więc, no teraz też będą! Nie wiem czy posty będą się pojawiać REGULARNIE ale na pewno w każdym miesiącu! Może nawet kilka razy w miesiącu także no :D


Ja już zadzieram kiecę i lecę pa :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przyjmowane.